Home Contact
Home Despre mine Convinge-mă cu un articol. Ghid de content writing

Convinge-mă cu un articol. Ghid de content writing


De ce am numit e-book-ul pdf "Convinge-ma cu un articol"? Este replica pe care unul dintre primii mei clienti mi-a dat-o in 2014 pe cand s-a nascut iXpr ca agentie de content writing. Au fost si alte replici, de la alti clienti, dar esența era aceeasi: sa conving printr-un articol si efectul sau. Am convins? Da, au urmat cativa ani de colaborare. Apoi alti ani de colaborare cu alti parteneri. Recent am remarcat ca avem 140 de clienti si din fiecare situatie am invatat, aplicat si imbunatatit.

Sapte ani mai tarziu sunt aici facand acelasi lucru, crezand in puterea conținutului. Contextul online e diferit, dar continutul ramane rege si cucereste regat, dupa regat.

Este un e-book cuprinzator care ofera principii, ci nu retete, astfel incat fiecare isi adapteaza stilul spre rezultat. E aici.

Ce este acest e-book de content writing si cum te ajuta?

E-book-ul "Convinge-ma cu un articol" reprezinta o introducere in content writing si nu numai. E o pledoarie si o lectie pentru puterea cuvantului in content marketing, copywriting, storytelling, PR, media sau online reputation management.

Este un mini-manual de baza pentru cei care nu sunt siguri de copywriting vs content writing, care scriu articole, dar isi doresc sa imbunatateasca adresarea sau aspectele de optimizare ale textului. Este pentru oricine isi doreste o alta perspectiva asupra scrierii pentru web.

Care sunt palierele pe care acest ebook de content writing aduce plus valoare?

Buyer Persona

O mare diferentiere pe care o vad este publicul. In ebook exista o trecere in revista a buyer persona, intrebarile pe care le adresezi inainte de a scrie o piesa de continut si, mai ales, o descriere a celor 5 tipuri de personalitate, asteptarile si modul in care fiecare cumpara. Astfel, ai posibilitatea sa adaptezi mesajul in functie de produs.

Puterea cuvintelor

De asemenea, impartasesc din experienta mea in ce priveste puterea cuvintelor pe care le numesc pozitive sau negative, in functie de emotia pe care o creeaza.

In plus, ofer moduri de reincadrare a mesajului, astfel incat mesajul si, implicit, perceptia despre compania pentru care scrieti sa fie pozitive.

Documentarea

In era Google - Dumnezeu - Cuvantul ( gluma sau nu :) ), articolele si nu numai se documenteaza pe doua paliere: veridicitatea informatiei si documentarea cuvintelor cheie. Pentru acestea din urma aduc o perspectiva care se extinde la identificarea intentiei utilizatorului/ cititorului, nu se limiteaza la volum.

Structura articolelor

Personal vad articolele precum o casa care sa aiba o temelie solida si care se construieste cuvant dupa cuvant pe acea fundatie rezistenta. In acest e-book aveti 3 structuri de principiu.

Autenticitate

Dincolo de teorii, multe dintre aspecte sunt evaluate li validate in practica. In plus, pastrez autenticitatea stilului personal, asa cum va indemn si pe voi. Chiar se vede, pe alocuri, ca am construit acest ghid in timp si fiecare perioada a avut "vibratia" ei.

Ce nu este acest ghid de content writing "Convinge-ma cu un articol" sau ce nu iti ofera?

  1. Nu este o reteta universala. Suntem unici si ideal este sa ne exprimam ca atare.

  2. Nu este o insiruire de sabloane si template-uri. Unde ar mai fi unicitatea textului?

  3. Nu iti ofera retete, ci principii. Imbunatatirea stilului personal se dezvolta prin exercitiu.

  4. Nu iti promite ca devii milionar peste noapte. Ghinion!

De ce sa cumperi acest e-book, "Convinge-ma cu un articol"?

Sunt sfaturile unui content writer implicat, orientat spre rezultat si care, intotdeauna, dincolo de ecrane vede oameni. Rezultat orientat catre oameni, oameni care sunt cititori sau cumparatori. Este un ghid care te va ajuta sa gasesti principii sa scrii pozitiv, pentru rezultat, fara sa te indemne sa iti pierzi autenticitatea.

Sa iti fie de folos!

Corina

Aboneaza-te la newsletter

Te rugam sa ne spui numele tau
Te rugam sa ne lasi adresa de email